Saturday, November 19, 2011

Contact Lens



Assalamualaikum..
hye post aku harini pasal contact lens..
yeee aku pemakai contact lens dan aku sangat addict nk tukar warna mata aku setiap hari..hehehe
tetapi as "pengeksport anggur" aku hanya mampu beli yang murah2 kat online je..
lens kat online memang murah2 & dipercayai tahan lama..it's made from korea..
tetapi dlm sebulan ni aku selalu terima link pasal KESAN pemakaian contact lens yg murah kt mata kita ni..
ada sampai dah tak nampak mata hitam, mata semua macam berdarah dari dalam anak mata & macam2 la..
benda2 ni sangat la membimbangkan aku..
ye memang la diakui bahawa lens dari korea ni banyak pilihan warna, jenis dan ianya lebih murah
berbanding yang dijual di kedai optic 2..
tapi kesan dari pemakaian benda2 yang murah dan berbaloi ni pun mudah nampak dengan ketara..
so disebabkan aku takut untuk terjadi ape2 kat mata aku in future, aku decide nak beli lens baru..
maybe dari jenama BLINCON..

tapi masalah sekarang nu mama aku tak nak bawak aku ke bandar..umah jauh ke hutan mmg camni
dan sewaktu post ni di tulis my mum dok sedap makan aiskrim trafic light kat sebelah aku ni..hahaha
"mama.....bawaklah i ke bandar..karang mata anak mama ni wat hal lagi susah"..hehehe

THE END..BYE2..

No comments:

Post a Comment