Friday, November 11, 2011

Starter






Assalamualaikum w.b.t
hyee..this my 1st post dalam dunia bloogger ini..
sebenarnya sebelum ni aku pernah buat blog tapi disebabkan aku ketandusan idea
dan jugak ketandusan kerajinan (hahaha)

So aku delete terus blog lama aku tu..dan sekarang aku agak tergedik2 nak buat blog baru..
semuanya dengan satu alasan iaitu:"AKU NAK JADIKAN BLOG NI SEBAGAI DIARI AKU"dan berharap ade la yg sudi nk baca..ok aku sangat malas nak menulis sesuatu yg panjang dalam kertas or buku or diari
aku lebih prefer menaip dari menulis berjela-jela..sebab tu masa u aku x penah siapkan mind map dan nota..hehe

Tercetus blog baru aku yg kali ke-2 ni dengan harapan ada la yg sudi membaca,(ayat sadis)dan ada pengkomen dan ada pengkritik positif dan sebagainya..hehehe..ok..THE END..bye..(^_^)

No comments:

Post a Comment