Tuesday, November 22, 2011

Yang Hangat Diperkatakan..


Assalamualaikum..
hye hari ni home FB aku or korang semua pn mesti penuh dengan status2 tentang kemenangan
skuad bola sepak HARIMAU MALAYA kan??
yuppp..bnda ni bagaikan satu kegilaan kat semua rakyat Malaysia..
ape yang boleh aku kata kan ialah "ALHAMDULLILLAH ke hadrat ILLAHI dan TAHNIAH kepada skuad bola sepak Malaysia didalam bimbingan Owg Kim Swee..betul ke aku eja ni..


Owg Kim Swee ni sangattttttt la garang & tegas..nampak dia sayangkan anak2 buah dia..sweett..


aku seperti berjuta rakyat Malaysia turut sama2 menyaksikan perlawanan bola ni tetapi hanya dirumah sahaja la kn..
and the most best skali aku turut ditemani oleh mama & adik aku juga..
my mum yang paling excited siap dok amik kerusi duduk dekat ngan tv wehh..hehehe
aku tak penanh tengok mama aku se"excited" macam ni sekali..
selalunya kol 9 lebih dah start tido dengan adik tapi hari ni mama tahan mata demi Skuad Harimau Malaya!!

aku sebenarnya dari dulu tidak pernah mengambil berat tentang bola sepak Malaysia mahupun
bola sepak dunia..
aku sangat kagum if ada some girls yg dok tahu and hafal semua nama2 pemain Harimau Malaya or pemain bola sepak dunia..
ohhh dulu aku bukan jenis yang suka dok mengadap perlawanan bola sepak, dok jerit2 ke"excited"tan, or menghafal nama2 pemain & semua2 lah..
sampaikan Khairul Fahmi Che Mat or Safee Sali 2 pun aku tak kenal langsung wehh..
jumpa kawan2 aku dok ramai like FB KFCM aku dok tanya sapa la dia ni kn??
buka link "OHH PENJAGA GOL BOLA SEPAK MALAYSIA GHUPANYA"
tapi 2 dulu,aku mula jatuh cinta dengan bola sepak sejak my hencik lope
bawak aku pergi stadium ipoh tengok bola sepak Perak vs Selangor..
time ni bunga2 cinta dh kuar..hehehe
dan semangat bunga2 cinta ni dibaja pulak semasa Malaysia vs Singapura yang Singapura menang
"OSCAR AWARD" 2..siiggghhh banyak berlakon lak..
and sampai la sekarang aku meminati bola sepak..tapi aku still tak hafal nama2 pemain terkenaal @ pun tak terkenal..
aku just tahu KFCM n Safee Sali je..hahahaha..

tapi 2 tak membuatkan aku tak menyokong yang lain..aku sayangkan Malaysia & kami sanggup tengok sampai habis perlawanan 2..
kita yang melihat mesti dok kuarkan bahasa yang kesat2 tapi kita tidak tahu perasaan pemain 2 sendiri..
dan bahasa2 kesat dan layanan2 Indonesia terhadap Malaysia sangatlah mengecewakan..
diorang buat Malaysia cam kurap..tidak mengapalah biarlah diorang begitu..semua akan dibalas oleh YANG MAHA PENGADIL..

btw, CONGRATES again 2 skuad Harimau Malaya..& aku cakap kt mama yang aku nak jatuh cinta kt KFCM balik boleh tak..my cakap "kau ni merapu betol la..."hahaha..
oh sy agak tak suka kt KFCM selepas kes putus tunang dia with Elia & keluar kebenaran percintaan
dia with Dahlia Teck..tp sekarang nak suka kt KFCM balik atas dasar keBOLAan sahaja..hahaha



p/s:berbaloi tekak aku & mama kering tadi dengan kemenangan ini..berbaloi aku tahan buang air besar jugak..hahaha..and at the end kami berpelukan terharu atas kemenangan itu..me & mama mendoakan agar kemenangan, akhirnya termakbul..THANKS A LOT 2 ALLAH YANG MAHA ESA..

THE END..bye..

No comments:

Post a Comment